Onsdag. - 14 juni 2009; Woho!

Då var det lunch och samma som varje dag så har halva dagen gått!

Kom just på att imorgon är det löning. Nöjd med lönen är jag, men det hade jag nog inte vart om jag var själv. Det är inte mycket att klara sig själv på. Pengarna hade då försvunnit på de grejer som jag och Mathias nu splittar på. Vet inte om jag hade klarat av att bo själv. Så tråkigt och jobbigt att vara ensam!

Jag skulle vilja gå på bio. Vad mysigt! Fast jag vet inte vad jag vill se utan jag vill mest gå för susningen skull.

Gosisen ligger hemma och inte mår så speciellt bra, inte svarar han heller när man ringer. Ska hem och ta hand om min älskling då jag slutat.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0