Igårkväll.

Ja, igår var ju Madde här och gottade i sig. Madde och jag lagade maten. Tacos. Mathias fixade filmerna. Satt och bara gottade i oss en massa. Umgicks och hade oss som bara vi kan. Nu när jag skrev sådär kom jag fram till en grej. Ovanligt, jag vet, eller inte men iaf. Man har olika roligt olika människor. Jag menar man kan ju ha lika roligt, man är lika glad och skrattar lika mycket men man gör olika saker för att ha roligt. De ni.
Tillbaka till igår. Såg två filmer. Jag var inte speciellt intresserad av någon av dom. Var mer intresserad på vad Madde höll på med på datorn och småretas med Mathias.

Båda filmerna slutade som jag vela iaf. Tror dock att Mathias blev lite less på mig för att jag frågade vad som hände hela tiden. Förlåt.
Just ordet förlåt har Mathias fått hört mycket nu. Tyvärr, men jag har inte direkt vart rättvis. Men det är inte bara jag som är orättvis, men grejen var bara att jag ville förmedla till er nu vad bra jag blivit på att säga förlåt. Förrut hittade jag alltid vägar så att det blev Mathias fel även om jag gjorde fel. Men så är det inte längre. Men det är fortfarande svårt att säga förlåt. Varför är det ett så jobbigt ord?

Idag fyller Andreas 8 år. Ett stort grattis till dig lillebror!

Nu ska jag kika runt, sedan får vi se vad som händer,
Imorgon får jag äntligen jobba, lite knepiga tider men jobb som jobb!

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!!



Hur jobbar du i morgon då sötis??



Jag jobbar 7-15. SNÄLLA säg att du jobbar under dom timmarna. Både jag och janne längtar efter johanna nu.



Vi ses i morgon kanske hoppas

2008-10-08 @ 17:00:45
Postat av: Johanna

Jag börjar 14 idag. Och jobbar bara till 17... Vet ej varför.. Men jag vill jobba mera, mera! :)

Jag längtar efter er också :)

2008-10-09 @ 11:28:50
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0