Vilken dag!

Vilken dag igår alltså! Hur bra som helst, över förväntan.

13,30 hade var det kurs på jobbet. Begav oss bort till Himlabadet kring 15,30. I början var det trögt men sedan kom alla igång och vattenrutschkanorna vart nummer ett. Speciellt den du åker med ringar. Fy tusan vad roligt!

Vi käkade sedan där. Salladen med röding är till att rekomendera, mums!
Även relaxen var vi på. Tokmysigt!

Efter badet begav vi oss hem till Sofie. Trevligt trevligt. Vid 23 gick jag in till stan och mötte upp Sanna och Ronja. De försvann och jag satt då med Johan och hans kompisar tills Hamrin kom.

Träffade mycket roligt folk. Jag sjöng karaoke med Sanna och Ronja. Läste du? Jag sjöng karaoke framför folk jag inte känner, sjukt!

Det går inte riktigt att beskriva hur roligt jag hade igår. En mycket bra kväll. Detta måste vi göra igen med resten av gänget.

Träffade även Agge, asnajs ju!

Nu väntar jag på Madde. Sedan blir det systemet och efter det far jag ut till Sanna i Timrå. Mys!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare! :D

Aa de va verkligen skit kul och träffa dig i fredags! Tycker vi ska ta de där dagen i birsta snart å sen kanske en ute kväll nån helg ;P hehe..

2010-09-24 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0