Vad döljer du?

Vad är det du döljer? Vad är det du jobbar så hårt för att dölja? Det märks så väl att du döljer något. Ganska meningslöst.

Du svarar inte i telefon. Det har du inte gjort på över en vecka. Jag har spelat in otaliga meddelanden där jag sagt att jag både är orolig och att det är viktigt att du ringer upp. Det gör du inte. Det gör du aldrig.

Bryr du dig inte? Bryr du dig någonsin? Är du villig att kasta bort allt detta? Har du fallit tillbaka? Vad är det som sker?

Jag ska ta reda på det. Jag är rädd för vad som kan dölja sig samtidigt måste jag få veta. Jag vill veta vart jag har dig.

Önskar av hela mitt hjärta att det finns en töntig anledning. En anledning som är så meningslös så att jag kan få dig att förstå.

Det är jobbigt just nu men jag hoppas på att allt löser sig snart. Håller tummarna.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0