Stan och Christina Spjut!

Hellu!

Idag är jag lite mer utvilad än igår. Jag klev upp strax innan 7 imorse. Åt frukost med min härliga familj och följde med och skjutsade pojkarna. Då pappa och jag kom tillbaka kröp jag upp i sängen igen. Knäppte igång musiken och myste på med en hund nere vid fötterna och den andra längs sidan. Mys!

Hade ett långt och roligt samtal med min kära vän Vilai. Hon är bara för go hon!

Klockan 13 går min buss och idag ska jag äntligen få träffa Christina Spjut. Jag ska njuta varje sekund!

Terese och jag bakade kladdkakemuffins med dumle och en sockerkaka igår. Det gick åt bra så slängde in en ny sockerkaka för en stund sedan. Mumma!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0