Onsdag. - 15 september 2010!

Sitter hemma hos pappa i Gnarp. Skönt att vara här med världens bästa pappa och tre av mina högt älskade syskon.

Imorse klev jag upp... jag vet inte när. Har inte klivit upp så tidigt på evigheter iaf. 7,30 skjutsade pappa och jag iväg pojkarna till skolan. Nu vet jag vart dom går i skolan. Kommer dock inte minnas hur jag tar mig dit men ändå.

Pappa och jag var även i väg och handlade förut. Längtar till middagen; köttbullar, potatis och gräddsås. Mumma!
Så fort pappa kommer hem blir det lunch.

Senare idag ska Terese och jag ut på ett mission. Får se hur det går och om vi får veta något överhuvudtaget. Frågan är ju...

Nu är Viktoria, Öster, Strömmen och Danne på väg ner till Göteborg. De får säkert det jätteroligt samtidigt som det är tråkigt att dem for. De kommer hem på söndag i alla fall. Tur det!

Lutar åt utgång på fredag med Madde och Sanna. Utgång blir det i och för sig oavsett för mig då jag har personalfest.
Himlabadet. Bad, relax och mat. Toppen!

Hej så länge!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0