Måndag. - 6 september 2010!

Måndag. Sitter nermyst i den utbäddade soffan. Den ska fällas ihop idag. Det skall städas och bli skinande rent här hemma idag. Jag ska i alla fall börja. Dumt att ha så höga förväntningar. Det blir bara sämst då. 

Less på att alltid ha så höga förväntningar och på att jag bryr mig så mycket. Samtidigt tycker jag om det. Bry mig alltså. Kluven, mhm..

Nej, nu ska jag byta om och ta mig antingen en promenad eller cykeltur med musik i öronen. Tänka på lite annat innan jag beger mig hem och städar.

Igår efter jobbet mötte jag upp Öster. Vi fick skjuts av Sanna till Skönsberg. Vi gick hem till Strömmen och var där en sväng innan vi tre begav oss bort till Skönsberg igen för att kika på innebandymatch. Sanna och Viktoria spelade. 7-5 vart det. Awesome! Efter matchen blev det till att fara hem till Sanna där det blev film och kladdkaka.

Var hemma till typ 00. Slängde mig direkt i soffan och somnade på två sek. En mycket trevlig kväll! :)
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0