Birsta, Stan och hos Strömmen!

Halloj!

Igår kom jag som sagt hem vid 5,30. Sov då till strax efter 9 innan det var dags att klä på sig och göra sig i ordning. Klockan 10 gick jag bort till Öster. Mötte upp Strömmen, Öster, Viktoria och Sanna. Sedan begav vi oss ut till Birsta.

Jag kom inte hem med någonting överhuvudtaget. Inte Viktoria heller. Gick bättre för grabbarna och Sanna. Lunch på ikea sedan blev det en sväng på stan innan vi bestämde oss för att åka hem till Strömmen. Sanna var inte med till stan.
Strömmen lagade mat; kycklingwok med äggnudlar, mums! Till efterrätt gjorde Viktoria marängswisch, också mums!

Kollade på film och tjattrade på lite granna. Klockan 20 började idol och även Viktoria lämnade oss för kvällen. Öster och jag tog bussen från Strömmen 22,30.


Snodde bilden från Öster då jag inte knäppte några kort igår.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0