Ännu en vaken natt!

Seriöst, vad har jag för probs?

Först och främst var jag med ut till Timrå igår och spelade innebandy. Jag sitter numera fast på Strömmen axel då jag sprang in i honom igår. Gick ej att rubba så där sitter jag. Jag var sämst utan att överdriva men jag hade roligt. Som bara den.

Efter innebandyn skjutsade Strömmen hem oss. Jag hämtade kläder då jag skulle duscha. Sedan följde jag med bort till Korsta och kollade på film. Kollade på Dodgeball och American Pie Band Camp. 5,20 imorse fick jag skjuts hem.

Problem att jag sover om nätterna som normalt folk? Speciellt då jag skall upp.
Nu väntar en dag på Birsta. Ska mötas upp hos Öster om 20 min.
Hejs!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0