Vägrade tråka!

Igår vägrade jag tråka på hela dagen. Lämnade lägenheten värre än den var innan jag började städa.

Frågade Strömmen om inte han hade lust att se på film och käka glass. Det hade han så vid 16,30 hämtade han upp mig och vi for ut till CityGross och inhandlade.

Kollade på When In Rome. Filmen var bra men väldigt ful, eller störd kanske jag ska kalla den.

Vet inte vad klockan var men vi drog sedan bort till Öster där det blev till att småfira Danne som fyllde 22 igår.

Hyffsat tråkigt att missa middagen som var för Danne idag. Hade ingen lust att gå till jobbet men kan inte låta bli att gå för att det sker roligare saker utanför. Fick ju vara med och fira igår i alla fall. Alltid något.

Idag har jag lunchat och myst på med Mathilda. Pratat och tagit igen tid. Välbehövligt!
Ikväll efter jobbet (om typ 10 min) skall jag möta upp Pernilla. Tanken var promenad men sätter mig hellre framför en film. Är inte überpigg då jag inte fick många timmars sömn i natt. Får se hur det blir.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0