Larssons stuga!

Tänkte lägga upp lite roligt bilder sedan helgen. Jag knäppte dock väldigt väldigt få bilder men Chicken va flitig satt snor från honom.


På väg ut:


Öster.


Danne.


Mot kvällen satt jag uppe vid brasan med Larka, Danne och Strömmen. Diskuterade allt läskigt i skogen. Hua!


Larka.


Strömmen och Danne.


Vår fina brasa.


Dagen efter visade Larka vikingagravarna som han försökt skrämma mig för kvällen innan. Inte dem jag var rädd för dock.


Det var Strömmen, Blomman, Larka och jag som var ut och traskade.
Samma dag fast under natten lurade Larka ut mig igen för att se dem i mörkret. Den gången var det jag, Larka, Hamrin och Danne som gick. Vi såg ingenting och jag trodde jag skulle gå sönder. Hatar mörker och hatar skog ändå kunde jag ju inte låta bli att följa med.


I väntan på mat.


Spelade Larka och Öster på en mini keybord. Garvade vi? Ja!


Det spelades även dart och det kramades. Danne och Larka.


På lördagen spelades det Med vilda gester och Uno. Det badades även tunna och det bastades.


Jag gjorde gester och Viktoria skulle gissa. Öster i hörnet.


Strömmen, Danne och Öster. Danne och hans knäppheter.


Hamrin, Viktoria, Öster, Strömmen och Erik.


På lördagkväll var det som sagt mer fart.


Jag och Viktoria var pepp. Jag bodde typ i halsduken då det var svinakallt där ute.


Hamrin var pepp.


På lördagen var det korv och hamburgare till lunch som gällde.


Hamrin på väg upp till grillen.


Jag på väg upp till grillen.


Strömmen, Erik, Larka, Hamrin, Vickan, jag och Öster.


Jag, Vickan, Danne och Erik.


På natten innan vi begav oss in i skogen satt jag uppe vid brasan med Larka och Hamrin.


Detta får bli sista bilden då det blev en hel del. Många bilder var mina ändå. Här: Larka och Hamrin.

Denna helg var vi alltså tio pers ute i en stuga. Umgicks och hade oss. Det var jag, Viktoria, Öster, Danne, Larka, Hamrin, Blomman, Strömmen, Erik och Chicken.
Mysig helg med massa tok.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0