Onsdag. - 6 oktober 2010!

Imorse ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen. Tvingade dock upp mig. Tog tag i diskningen.

Pernilla kom förbi strax innan 11. Vi gick då ner på hemköp och handlade tacos. Så det blev det till lunch. Mums!

13,30 slutar Pernilla och då beger vi oss bort och simmar. Strax efter 15 skall jag möta upp Sanna och Malmberg för en fika då Malmberg flyttar från Sundsvall. En hej då-fika sådär.

Jobb 16,45-20 och efter det möter jag upp Pernilla och Marcus då vi ska gå på bio. Resident Evil - Afterlife i 3D.

Igår efter jobbet for jag ut till Rickard och vi såg på någon jätteäcklig film så jag har värmt upp för ikväll.


Tummen upp för simning, höhö!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0