Lättad!

Magvärken är fortfarande kvar. Inte okej. Ändå har jag tagit det lugnt idag.

Rett ut en massa har jag gjort och det känns helt ärligt riktigt bra. Jag räknar inte med att folk ska förstå varför jag valde att göra som jag gjorde. Men jag anser att det är rätt. Man är inte mer än människa och alla kan göra fel. Det viktigaste är att alla lärt sig något utav detta och förhoppningsvis är det något som alltid finns i baktankarna. Medvetet som omedvetet. Det är dags att gå vidare och varför inte som vänner?

Imorgon är det fredag. Jag är ledig. Mathilda kommer hit imorgon bitti. Vid 13 ska Mathilda klippa mig och mot kvällen beger jag mig ut till Sanna i Timrå för Idol och mys.

På lördag är det jobb som gäller.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0