Hemma i Sundsvall igen!

Då var man hemma. Om en liten stund ska jag bege mig bort till jobbet. Skön vecka denna vecka. Jobbar bara måndag och lördag. Great eller vad!?

Under denna vistelse i Ljusdal har jag vart alldeles för upptagen med att mysa för att ens hinna tänka tanken att knäppa kort. Kom dock på igårkväll att det skulle vara roligt att ha någon bild iaf. Jag menar, Mariann bor ju i Norge och kommer ner under sommaren så.


Morfar och min fina moster.


Mormor.


Vi sitter och spelar 500. Morfar vann ena och jag den andra. Morfar skulle kasta i chokladen i skålen. Ser ni vad fint den landade på kanten?

Nej, nu ska jag ta och göra mig klar sedan blir det jobb. Efter det blir det till att kika på då grabbsen och flicksen spelar innebandy!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0