Gårdagen och dagen hittills!

Igår poade jag på hemma innan jag tog bussen ut till Matfors.
Blev bjuden på go'middag. Mums!

Vi for ut och åkte en sväng, eller ett tag. Solade solarium och kollade på tv med Geine. Avslutade kvällen på max som var evigheters evigheter sedan man åt.

En mysig och riktigt bra dag!

Idag klev jag upp 9. Mötte upp Hamrin för en promenad. Efter promenaden skiljdes vi för en stund då det var dags för dusch och göra sig klar för Birsta. Vi tog bussen ut. Käkade lunch och sedan kom Sanna ut. Kikade runt lite. Jag kom hem tomhänt, skönt!

Efter Birsta gick jag och Hamrin hem till mig tills Öster slutade. Hakade på bort till Öster en stund och kikade på de två galningarna då de spelade Fifa 11. Nöjda och lyckliga killar, jajjemen!

Nu sitter jag hemma och laddar telefonen. Väntar på att klockan ska sno på lite då det är bio som gäller. Skall möta upp Kicki, Christoffer och Robin klockan 18.

Efter bion vet jag inte vad som händer. Hakar kanske på grabbsen ut för att träffa lite folk. Vi får se.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0