Fredag. - 29 oktober 2010!

Kom hem för en stund sedan. Har vart till Birsta med Kicki. Det blev inte så mycket handlat. Jag köpte en FM-sändare, med uttag för usb, som jag kan ha i bilen. Nu har jag ingen bil själv men perfekt då jag lånar en. Man kan inte åka till Ljusdal och tillbaka utan musik och på detta sätt kan jag ta med mig hur mycket jag vill.

Sitter nermyst i soffan. Lyssnar på musik och funderar. Jag vet, dumt. Men just nu har jag inget bättre för mig. Jag vet inte om ikväll blir av då jag skulle vara med Sanna och Vickan. Det har kommit lite saker i vägen för dem så nu sitter jag här. Funderar på livet och på hur kvällen slutar. Hoppas Madde kommer i tid i alla fall.



Grattis på födelsedagen pappa ♥
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0