Dag tre och fyra!

Gårdagen var toppen! Visst, några små incidenter men inga du inte kan bortse ifrån.

Dagen tillbringades med Hamrin. Promenad och systemet. Hem en sväng innan jag gick bort till Hamrin. Sanna och Vickan kom bort. Spaghetti och köttfärssås lagades. Mums! Till efterrätt hade Sanna bakat äppelpaj. Också mums!

Jag, Sanna och Vickan begav oss hem till mig. Pratade, spelade kort. Mötte upp Hamrin. Tog stämpel på Memento. Gick hem till mig igen. Tillbaka till Memento. Dans, inte stilla en sekund (jag vet, det är inte jag!). Vickan och jag sjöng karaoke. Främling. Efterfest hos Jonas i typ 10 min. Fastnade med Gustav, Sparby och Lindholm i typ evigheter på stan. Skrattade så magen värkte. Hem.

Idag börjades dagen med en promenad med Hamrin. In till stan en sväng innan vi gick bort till Vickan. Jag hjälpte henne i tvättstugan. Vi gick bort till en pizzeria och satt där i typ två timmar om inte mer. Gick tillbaka till Östers lägenhet. Pratade massor. Myste på.

Jag och Vickan mötte upp med grabbsen. De köpte maskeradkläder tills lördag. Hänkade på till Pastahouse. En god gärning där då vi lovade ägaren att ta med våra vänner då vi var där i måndags. Följde med bort till Öster. 19,30 begav sig Vickan mot träning och jag begav mig hem.

Lyssnar just nu på musik. Ska alldeles strax sova. Imorgon vankas Birsta med Kicki och efter det myskväll med Idol. Madde kommer också.

Nej, men godnatt hörrni!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0