Befinner mig i Ljusdal!

Sitter just nu och andas lite mellan måltiderna. Jag är hos mormor och morfar, vilket är hur mysigt som helst. Dock gör man inte så mycket mer än äter.

Kom till Ljusdal 10,25 igår. Myste på med mormor och morfar. Spelade kort och hade oss.
Emil kom hit efter jobbet och jag följde med honom hem till Tallåsen. Tokmysiga huset ju! For bort till Irene och Roger. Efter det for vi ut på en lite ride över Föne och Ljusdal. Mys!

Emil och jag har växt upp med varandra. Gått i samma klass och bott grannar. På det är vi tremänningar men har aldrig riktigt umgåtts vilket är sämst. Vi har nu tagit upp kontakten och tänker inte låta den rinna ut i sanden.

Hade seriöst hur roligt som helst och kommer fara hem oftare. Saknar Ljusdal nå stört. Sju år sedan vi flyttade härifrån och det är fortfarande hem.

Ikväll bär det av till Sundsvall igen. Möter upp Madde vid tåget 21,55 och efter det går vi bort till Öster. Imorgon blir det jobb och överraskingsdag. Vad som sker på kvällen återstår att se.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0