Toppenhelg!

Helgen är nu över. Det är söndag kväll. Även denna helg har tankar snurrat. Jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte hur jag ska bete mig.

Fredagen var riktigt awesome. Jobbade till 15. Då gick jag en sväng på Birsta med Hamrin. Gick hem till Larsson en sväng. Jag, Öster, Hamrin och Larsson gick på bio. På Harry Potter. Jag är inte ett fan av Harry Potter, inte ens lite men det var roligt. Massa roliga grejer i filmen och roligt sällskap. Pricken över i:t var då ormen dök upp i filmen. Det var någon som blundade då, haha! Inte lätt när det är svårt.

Efter filmen for jag en sväng med Hamrin. Han skjutsade sedan mig till Agge i Bosvedjan. Agge och jag begav oss till Korsta där det var fest. Massa roligt och galet folk. En nykter men riktig dunderkväll. Massa skratt och tokigheter. Jag och Agge var kvar sist.

Igår jobbade jag till 15. Tog bussen in till stan. Mötte upp med Malmberg och Sanna i stan. Alla tre for sedan ut till Alnö. Alltså, seriöst. Blev helt nerkärad i huset. For sedan in till stan igen. Sanna for till Matfors så följde med grabbarna till Strömmen en sväng. Jättedålig stämning. Jag och Malmberg for. Pratade massor sedan skjutsade han mig till Agge. 

Även denna kväll skulle spenderas med Christian och Johan. Vi for till Skönsberg och hämtade upp grabbarna. For till macken där grabbarna handlade massor, och då menar jag massor, av chips och grejer. For till Korsta och hade oss. Jag gick på groggen. Sedan for vi på fest i Granloholm. Satt med hunden på golvet typ hela tiden. For tillbaka till Korsta.
Jag och Agge röjde undan all disk. Var lite social sedan blev det hemgång.

Klev upp halv tio imorse. Tio var det dags för promenad med Hamrin. Sedan lunch på stan. Följde med hem till Hamrin en sväng. 
Fick sedan skjuts hem och Pernilla kom förbi en liten stund.

Nu sitter jag här. Ensam och bara laddar batterierna. Välbehövligt efter denna helg.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0