Myssöndag!

Hemma och myser sönder. Eller nej, det gör jag inte. Gruvar mig mest för att jag behöver ta tag i lägenheten.

Denna söndag har vart riktigt mysig. Började dagen med en tur på Birsta med Vickan. Pratade och umgicks i massor. Lunchade och hade oss.

Efter det for vi ut till Sanna. Bakade kladdkaka och fortsatte surra på.

Klockan 19 började bingolotto och då befann vi oss hemma hos Sannas familj. Värsta mys! Saknar familjelivet!!!
Världens sötaste lillasyster har hon!

Idag när jag var ute i Birsta köpte jag två ljusstakar. Mysfaktor. Dock tänker jag gå mot strömmen och inte julpynta en massa. Tänker inte ha några förväntningar över julen. Sist blev allt pannkaka och detta år orkar jag inte bry mig. Så, så lite jul som möjligt är det som gäller..
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0