Massa nytta!

Tvättat sedan sedan typ 9,30. Städat mellan varven förutom då Sanna kom förbi en sväng då hon hade ett hål på några timmar. Trevlans!

Om typ en timme slutar Pernilla. Då blir det till att gå och handla ingredienser till en sallad. Mumma!

Känns riktigt bra att allt smutsigt strax är rent. Kläder, sängkläder, handdukar. Allt. Dammet är borta och det är ordning och reda i lådor och skåp. Hela lägenheten är typ clean. Det luktar tokgott här hemma just nu.

Ikväll ska Pernilla och jag ha myskväll. Gotta, prat och musik.

Slagit in Terese födelsedagspresent har jag också gjort. Detta har vart en nyttig hemmadag.

Listan kan göras lång över vad jag gjort idag. Awesome!
Vad jag skulle passa som hemmafru alltså, höhö!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0