Haha, Kalazo!

Haha, Madde, minns du?

Första dagen under Sundsvalls gatufest. Madde och jag skulle gå bort till Öster för första gången. På vägen dit, mitt på en refug på Storgatan ligger denna utspillda jordgubbsliter. Jag fick något ryck och sprang ut till refugen. Kollade inte om det kom bilar, ingeting. Sprang bara ut och fotade den. Jag menar, hur kan man bara tappa en liter jordgubbar sådär? Min teori var att ägarna kanske skulle visa upp den stolt medans dem for men tappade den.

Ja, hur det gick till egentligen kommer vi aldrig få veta så vi kör på min teori.

Ni anar inte hur mycket skratt denna bild bjuder på. Ni skulle vart med! Det är internt och ni förstår kanske inte men må så vara då.



Och ja, jag går igenom gatufestbilderna återigen... Tönt man är!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0