Gårdagens mys!

Igår var jag på stan med Kicki som sagt. Efter det gick jag hem en sväng innan jag tog bussen ut till Birsta. Bussen var 15 minuter senare i Birsta än vad den skulle vart. Som tur var hann jag till kursen ändå, med två minuters marginal.

Väl där gick det jättebra, jag provjobbade lite också. Jätteroligt var det och börjar 14,30-15. Vet dock inte hur länge jag jobbar men vad gör det? Imorgon jobbar jag också, vet inga tider och på lördag får jag jobba om jag vill, 9-14. Awesome!

18,48 tog jag bussen ut till Sanna i Timrå. Sötflickan hade lagat lasagne. Jag som älskar lasagne! Pratade om allt och bara åt och åt. Flyttade oss till soffan för ännu mer prat. 23,43 tog jag bussen hem.

Värsta mysiga dagen. Lycklig tjej!

Sedan gör ju inget saken värre att Daniel Adams-Ray album är grymt!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0