Denna dunder-kvällen!

Vilai hämtade mig strax efter 20. Vilai och jag satt och pratade i massor. Kanske om lite för känsliga saker men det slutade bra. Vi började på Memento. Medelåldern var på 45 år då det var 33+ ikväll. Fortsatte sedan bort till Daltons. Inte okej. Vilka äckliga människor alltså. Gick bort till Oscar. Där var det helt okej. Dansade, myste på med en cider. Skrattade åt alla överklass, och wannabe-överklass, människor.

Vid 1 var jag hemma. Strax efter 1,30 var jag borta på Bishops och mötte upp grabbsen. Begav oss sedan bort till Allstar. För en liten stund sedan kom jag hem.

Nu väntar jag på att Pernilla ska komma hit. Inte ens lite okej att gå till Nacksta under en lördagsnatt/morgon. Så hon kommer hit alldeles strax.

En lätt värd kväll! Ingenting gick som planerat men vad gjorde det?
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0