Blev inte alls som det skulle igår!

Förfesten hos Öster var bra. Massa skratt och roligt folk. Knäpptes lite bilder men kameran är hos Öster så kommer inte åt dem för tillfället.

Daniel Adams-Ray spelade på stadhuset igår. Det var meningen att jag skulle dit men så blev det inte riktigt. Gick in mot stan med Larsson, Blomman och Danne. Slutade med att Blomman och Larsson sprang då Larsson försnillat hans och Blommans biljett. Lunkade på i egen takt då vi kommer in hur som helst. När vi kommer fram hittar vi inte Larsson och Blomman.

Danne hade tidigare under kvällen lyckats låst sin telefon då han skulle starta om den. Men dåren har glömt sin pin och låste nu kortet. På något vis hade han Östers telefon med sig så vi ringde de andra två. Jag hade typ inge batteri, inte okej! Följde med grabbsen tillbaka till Larsson för att leta biljetten. Det var alltså slutsålt. Larsson och Blomman kom inte in.

Hittade inga biljetter så begav oss till Memento istället. Hade seriöst asroligt. Vid 4 var jag hemma.

Alltså:
Danne låste telefonen
Larsson försnillade två biljetter
Öster tappade hemnyckeln
Jag röjde inte med Sanna, som var meningen att jag skulle göra

Larsson, Danne, Blomman och jag hamnade totalt på villovägar.
Slog även till med fyllekäket innan vi ens kom ut till krogen. Kebab City.
Larsson bjöd oss på både mat och inträde. Värsta snällt men fel. Tack i alla fall!

Ja, men tack Öster för lyckad förfest och ni andra tre för utgången!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0