Allt känns så mycket bättre!

Jag känner mig finare än på länge. Jag känner mig gladare än på länge. Jag känner mig lyckligare än på länge.
Det enda som fattas nu är någon att känna mig så här med. Någon att klä upp mig lite extra för samtidigt som jag skall kunna ha på mig myskläder och han fortfarande tycker att jag är det finaste han någonsin sett.

På lördag skall jag gå ut utan ring på fingret för första gången. För första gången någonsin kommer jag inte dömmas efter ringen. För första gången ska jag gå ut och bara ha så grymt kul. Det enda jag ska ha i mina tankar är mina underbara vänner som jag ska vara ute med.


Kanske inte den bästa bilden att matcha detta inlägg med.
Hur som helst.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0