Jag trodde att det var mitt liv!

Sundsvall verkar veta mer om vem jag är och vad jag gör än vad jag själv vet. Jag förstår inte. Jag är ingen dålig människa bara för att jag inte sitter hemma och gräver ner mig. Jag är ingen dålig människa för att jag gått vidare med mitt liv. Jag är ingen dålig människa för att jag aldrig mått så bra som jag gör nu.

Jag är nöjd med mitt liv. Det händer massa roliga saker och för en gång skull är jag med då de roliga sakerna händer. Jag träffar så sjukt roligt folk. Jag binder nya kontaker.
Jag bryr mig inte om ni tycker att jag umgås med fel personer. Jag bryr mig inte om ni tycker att jag blivit konstig. Ni kan prata hur mycket skit ni vill. Jag vet vem jag är och vad jag gör. Man ska inte lita på rykten. Rykten kan vara lika falska som de kan vara sanna. Och även om ryktena är sanna kan det vara ett förflutet. Det betyder inte att ryktet stämmer in i nutid.
 
Jag är samma person jag alltid varit. Enda skillnaden är att jag är impulsiv och att jag ger alla en chans. Jag planerar inte varje minut av min dag. Jag gör det som faller mig in och gör det med den personen/de personerna jag vill.

Ni kan sitta där och tro att jag ligger runt, att jag gör massa skit, om ni tycker att det är roligt. Då känner ni inte mig. Då känner inte jag er.
Jag vet inte vem jag kan lita på längre.

Oavsett vad, är jag den jag är. Det är ditt val om du accepterar det eller inte.

Roligt att ni hellre lägger er i mitt liv än att leva ert eget.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så jääävla bra skrivet. Stå på dej bruden :)

2010-05-19 @ 16:48:23
Postat av: kim

Helt rätt!! Folk har så jävla mycket åsikter nu för tiden, att dom orkar! Jag tycker det är uinderbart att läsa att du lever ditt liv, du verkar så mycket lyckligare nu än förut, iof läser jag bara dina texter och träffar dig inte i verkligheten så kanske svårt att uttala mig egentligen men ändå :P

Lev ditt liv, gör dina egna val, var egoistisk och se till att ha människor runt omkring dig som får dig att må bra! Alla andra kan som dra åt skogen :)

Ha så skoj i helgen! hejsvejs

2010-05-21 @ 00:44:11
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0