Torsdag. - 13 maj 2010!

Idag är det Mathildas födelsedag. Grattis på dig din toka! ♥

Igår efter jobbet tog Mathilda och jag hennes epa till Gnarp. Vi laddade upp med massor av godis och musik. Innan avfärd åt vi på max. Det var länge sedan sist och känner att det lika gärna får dröja lika länge till innan jag äter där igen. Det var gott men det finns så mycket som är godare.

Turen tog en och en halv timme ungefär. Vi hade hur roligt som helst.

Väl framme i Gnarp blev det en del prat och så innan sängdags.

Imorse sov vi ut. Jag vaknade ett antal gånger tidigt imorse. Jag hade inga problem att somna om så strax innan 11,30 vaknade jag sista gången men låg kvar och drog mig och funderade på allt mellan himmel och jord.

De senaste dagarna har jag inte hunnit med att tänka så mycket. Det har varit skönt att slippa. Jag ältar så mycket annars. Varför vet jag inte dock.

Idag har vi burit massa virke och myst på. Imorgon efter jobbet far jag till Gnarp och firar Mathilda. Det kommer bli hur bra som helst.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0