Onsdag. - 5 maj 2010!

Hellu!

De senaste dagarna har det hänt en hel del. Eller rättare sagt. Jag har varit överallt känns det som. Egentligen har jag inte det.

Igår kom Vilai hit. Eller ja, parkerade bilen här utanför. Vi tog oss en promenad med Sasha. Efter promenaden satte vi oss här borta vid kinakiosken. Perfekt att man kunde sitta ute i solen och äta. Till efterrätt blev det friterad banan och glass. Första gången jag åt det. En mycket speciell smak måste jag säga. Tack för maten Vilai!

Vi for sedan ut till Vilai. Massa prat och en liten vilopaus. Jag lyckades somna. Inte direkt oväntat.
Efter att vi vilat for vi ut till Birsta City. Jag kom därifrån med ett par shorts och en jacka. For även bort på Willys en sväng.

Kvällen spenderades på Södermalm tills det var dags för mig att bege mig hem.

Idag klev jag upp vid nio. Myste på lite granna innan jag gjorde mig ordning för stan. Skulle nämligen hämta ut ett paket. Tog sedan bussen hem.

Strax efter 14 ska jag bege mig in till stan igen. Skall möta upp Pernilla och stapetsera på stan lite innan jag börjar jobba.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0