Det kommer bli bra!

Varför skrev jag att solen sken för? Nu gör den ju inte det längre.

Nu är jag på lite bättre humör. Konstigt hur mycket bättre Papa Roach kan få en att må. Kanske inte fungerar på alla, men på mig fungerar det.

Det är inte långt alls kvar tills jag flyttar. Dock känns det som en evighet. Det är 28 dagar kvar till jag har någonstans att vara. Det är 28 dagar kvar tills jag kan komma hem och känna mig hemma. Det är 28 dagar kvar tills jag kan göra precis vad jag vill utan att få dåligt samvete. Det är 28 dagar kvar tills jag kan leva mitt liv precis som jag vill leva det.

Jag blir glad då jag tänker på det. Jag blir tårögd. Jag kännner mig så grymt lycklig.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Locate Me

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-01-21 @ 20:43:15
URL: http://locate-me.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0