Det fungerar inte!

Det här fungerar inte. Jag klarar inte av att vara själv. Jag sitter bara och funderar och blir nere. Jag funderar hur folk kan bete sig som idioter. Jag funderar på vad folk egentligen tänker med. Jag vet att jag inte ska bry mig. Jag vet att det inte är värt det. Ändå sitter jag här.

Jag har varit hemma i cirka en timme. Jag slutade 18. Jag håller redan på att gå under. Jag vill inte sitta här. Jag vill inte vara själv. Dock vet jag att jag behöver det. Jag behöver fundera. Jag behöver vara själv ett slag. Men jag vill inte.

Det är lördag och det finns mycket roligare saker att göra men jag har ingen lust. Jag har ingen lust med någonting.

Dumma depperiod. Det känns som ingen förstår.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0