Torsdag. - 11 mars 2010!

Hellu!

Just nu varvar jag med städning och tvättstugan. Jag passade på att slänga in handdukar och sängkläder nu innan Pernilla kommer hit klockan 10. Då blir det dags för alla kläder.

Hatar att det alltid ska vara så stökigt här! Det spelar ingen roll hur mycket vi städar så är det stökigt på 2 min igen... Det är väl så det är att bo antar jag.

Igår efter jobbet hämtade Mathias mig. Vi for då bort på Coop en sväng. Då vi kom hem myste vi till det med chips och dipp framför Luftslottet som sprängdes. Jag är glad att jag inte såg den på bio. Jag skulle ha dött. Jag förstår inte varför jag ska vara så skraj hela tiden. Bra var den i alla fall.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0