Tisdag. - 23 mars 2010!

Jag är just nu Gnarp hos min pappa och min syster Terese. Jag tycker om att vara här. Jag känner mig välkommen och omtyckt. Hade jag kunnat hade jag stannat här i all evighet.

Idag har pappa och jag sprungit runt på stan i Hudik, på jakt efter täckbyxor till lillebror Andreas som ska ha friluftsdag på torsdag och dem täckbyxor han har nu är trasiga. Vi hittade inga utan det blev några som liknade täckbyxor. Intressant för er att veta, eller?

Hur som helst. Vi hälsade på storebror Mattias på ÖoB, for och handlade, var in på dollar (där jag köpte ett asfränt väggur) och for som en skottspole över allt och ingenstans. En mycket händelsefull dag.
Terese kom in till Hudik hon med efter skolan. Stan ännu en gång.

Då vi kom hem lagade jag och Terese tacolasagne. Den uppskattades och jag kände mig jättenöjd.

Efter maten for vi bort till mamma och hälsade på lillvalpen. Hon är ju så söt. Den lilla sötnöten skall springa i min lägenhet på fredag. Mys!

När vi kom tillbaka hit blev det singstar.
Gårdagskvällen och denna dag har varit toppen!

Imorgon bär det av till Sundsvall igen.
Slänger in en bild på donnan. Annonsbilden. Valpen till höger är Ronja.



The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0