Tisdag. - 2 mars 2010!

Då var det min sista dag här i paradiset. Ikväll beger jag mig till Sundsvall igen.

Igår var det en mycket bra dag.
Jag och morfar promenerade ner till förvaltningshuset och coop. Vi myste på lite med fika då morbror Kurt kom förbi.
Pernilla slutade strax innan 16 och då blev det middag, lax och potatis.
Efter middagen skjutsade morfar bort oss på Dollar. Så klart blev det några par strumpor.

En stund efter att vi kom tillbaka hit kom min tremänning Emil förbi och hälsade på. Han kom hit vid 18,30 och for hem strax innan 22 om jag minns rätt. Det var riktigt roligt att han kom förbi och ännu roligare är faktiskt att vi håller kontakten. Det skall vi fortsätta med.

Idag händer inte så speciellt mycket och det behöver det inte göra heller. Jag är så förkyld att jag har problem att andas så det blir till att bara mysa idag. En perfekt sista dag här i Ljusdal.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0