Söndag. - 7 mars 2010!

Hellu!

Då var det söndag och jag har myst ner mig i soffan.

Igår var jag som sagt ut med jobbet. Vi började med ett möte vid 17. Vi begav oss bort på Oscar vid 19 (?). Maten var hur god som helst och jag hamnade med de knasigaste i hela gänget tror jag. Jag hade hur kul som helst. Vid 22 gick vi hem till Wenner. De satt och diskuterade Njurunda, mina strumpor och annat knäppt. Var där till 00 då vi begav oss i till Oscar igen.

Då vi kom tillbaka till Oscar kan jag inte säga att det var så speciellt roligt. Jag kände mig vilse och det var helt omöjligt att prata med någon. Jag gick hemåt vid 01.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska packa då jag far till pappa ikväll.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0