Promenad till jobbet!

Snart är det dags att bege sig ner till jobbet. Det blir en promenad i solskenet (om det nu är kvar då jag kliver utanför dörren).

Som sagt var jag ner till stan och mötte Mathilda. Lämnade hennes solbrillor. Pratade med pappa och Mathias i telefonen till och från stan.
När jag kom hem var vattnet igång igen så jag tog mig en dusch. Efter duschen ringde jag upp mamma. Hon frågade om jag ville vara bebisvakt på fredag under dagen. Självklart!
Det är nämligen så att mamma har köpt sig en liten valp. Jag ska visa henne Sundsvall, eller ja, en yttepytte bit. Typ, här utanför bara i någon park. Dels har hon ingen koppelvana sedan är hon ju fortfarande bebis. Mys!

Ikväll åker jag till pappa. Ska bli skönt att komma ifrån men det bästa är att umgås med pappa och Terese. Imorgon skall vi även träffa storebror!
Får inte glömma att jag får träffa gogumman (Ellen) också!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0