Onsdag. - 17 mars 2010!

Hej och god morgon!

Idag tänkte jag försöka ta en lång sov morgon men det gick inte sådär toppenbra. Jag har sovit dåligt i natt och dessutom håller de på med stambytena nu. De håller på och river grannens vägg och det låter kan jag lova.

Igår var jag som sagt med Kicki. Vi for in en sväng på coop och elteknik innan vi for ut till Birsta. Vi började med en fika. Fortsatte sedan dagen med att gå i affärer. Jag fick faktiskt med mig en hel del hem.
Vid 14,30 satte vi oss nere på tacobar och smaskade i oss en nachotallrik. Den hette säkert något annat men det kommer jag inte ihåg. Riktigt gott var det. Tur att vi delade på en tallrik för man hade inte fått i sig hela själv. Men vad gott det var!

Eftermaten sprang vi ett varv till innan vi for ner till Skopunkten. Jag hittade mig ett par dojjor. For sedan upp på Ica Maxi och efter det Max. Sjuklingen var sugen på Max. Hem med grejerna och var hemma en liten stund.
Vi begav oss sedan ut till Matfors där det blev bl.a solning och Vienetta (mums!).

Hemåt for jag strax efter 22.

Jag skall tvätta om ca 45 minuter. Köpte en tröja igår som det bara fanns en utav i min storlek och den var det smink på. Fick rabatt på den i alla fall. Ungefär 45 spänn mer än vad jag skulle ha dessutom. Det tackar vi inte nej till direkt!

Tänkte slänga upp de två saker jag är mest nöjd med. det andra kanske kommer upp sedan. Mina nya dojjor och mina nya solbrillor. Tur att Kicki hittade brillorna. De är toksnygga och sitter som en smock!

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0