Måndag. - 8 mars 2010!

Halloj!

Då sitter man i Gnarp hos pappsen. Pernilla och jag kom hit strax efter 21 igår kväll. Känns riktigt skönt att vara här. Ta ikapp lite med pappa och mina syskon. Underbart!

Idag har jag, Pernilla och Terese sjungit en hel del singstar. Jag märktes att det var första gången idag. Fy vad dåligt det gick. Nog för att jag trodde att jag skulle vara sämre än vad jag var. Klådde dem i alla fall på låten Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar. Alltid något!

Vi tog även en långprommis med Ellen, tokmysigt!

Pappa, jag, Pernilla, Terese och Ellen for in en sväng till Bergsjö också. Jag hittade bilder på denna dator som jag vill ha så jag köpte mig ett usb-minne. Perfekt!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0