Måndag. - 29 mars 2010!

God morgon!

Uppe med tuppen, som vanligt. Nej, men idag klev jag upp tidigt dels för att jag var pigg men också för att jag tvättar. Det var inte så mycket tvätt idag och det tackar vi för.

Igår promenerade jag bort till Kickis jobb. Kicki, jag och Christoffer gick in och handlade lite smått. For sedan ut till garaget. Där var vi tills det blev dags för middag. Jag och Kicki for ut till Matfors först och lagade maten. Ostschnitzel och ris, mums!

Efter middagen knäppte vi igång filmen Säg att du älskar mig. Jag hade inte sett den. Jag vill säga att filmen var bra men jag får för mig att ni då tolkar det som att jag är okej med våldtäkten och det är inte det jag menar. Man vaknar på något sätt. Filmen är egentligen hemsk men det är sjukt bra att den finns där ute. Som sagt man vaknar. Det kan lika gärna hända i verkligheten. Lita inte för mycket på nytt folk hurrni!

Efter den knäppte vi igång I am Legend. Jag har sett den innan och tycker att den är tokbra. Väldigt speciell film. Den skulle jag kunna se om och om igen.

Efter den filmen kikade vi på Johan Falk som gick på tv:n.

Pratade en hel del och bara myste på hela dagen. En perfekt söndag!
Jag vet dock inte vad som var med mig. De senaste veckorna har jag gått och varit nere. Igår måste jag ha tagit igen det. Jag skrattade och fnittrade om vart annat igår.

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0