Måndag. - 22 mars 2010!

Hej och god morgon!

Nu fortsätter jag med min dåliga sömn. Sov ju bra en natt i alla fall. Antar att detta får duga.

Lördagen var toppen. På dagen storstädades lägenheten och jag följde med Mathias in till stan en sväng. Träffade Mathilda en snabbis.
På kvällen rullade folket in. Det blev mycket folk totalt men som tur var så kom och gick folk i omgångar och lite som de ville. Jag hade jätteroligt, precis som jag planerat.

Jag lade fram kameran för att jag tänkte att jag skulle knäppa lite kort men lade undan den lika snabbt. Jag kände verkligen inte för att springa runt med den. Det får bli en annan gång.

Igår var det en dag som spenderades i soffan med film och one tree hill. Igårkväll blev det lite handling.

Idag skall jag gå in till stan en sväng och lämna Mathildas solbrillor. I eftermiddag blir det jobb och ikväll blir det till att åka hem till pappa.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0