Lördag. - 27 mars 2010!

Sitter på jobbet med världens förkylning. Kan inte andas med näsan så sitter som en fågelholk.
Igårkväll kände jag av halsen och jag trodde att det var halsontet som skulle sitta i men det gjorde det inte utan jag blev täppt i stället.

Igår skulle jag vara hundvakt men mamma kom inte in till Sundsvall. Pappa och de flesta av mina syskon kom in i stället. Hur kul som helst.

Kicki och jag for ut till Birsta och kikade lite. Jag fick med mig lite roligt hem. Vet inte vad som hänt med mig. Jag hittar massa kul hela tiden.
Mötte upp familjen en snabbis.

Efter Birsta for vi ut till Matfors där det blev mat. Mums!
For på Ica och hyrde New Moon. Kicki hade inte sett den och jag skulle kunna se den hur många gånger som helst till. Den är ju så bra.
Massa prat och skratt hela dagen och kvällen.

Kicki och Christoffer skjutsade hem mig strax efter 23. Massa prat innan jag pallrade mig in.

Jag är så grymt tacksam över att jag har familjen i Matfors. De är bland dem bästa!

Efter jobbet (klockan 18) beger jag mig nog på Coop och handlar lite innan jag beger mig hemåt.
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0