Lördag. - 20 mars 2010!

Äntligen en natt med sömn. Dock ser jag lika trött och trasig ut som jag gjort de senaste dagarna.

Igår lunchade jag som sagt med Kicki. Riktigt mys! Var ner på stan en sväng sedan blev det jobb för båda.
Efter att Kicki slutat kom hon hit. Vi kollade på bambi och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag behövde detta och jag älskar våra heldagar.

Jag känner mig dum och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag tycker jag gör allt för att anpassa mig men tydligen inte. Varför ska det behöva vara så här? Jag förstår ingenting men jag skulle vilja göra det.

Ikväll ska bli en toppenkväll! Jag går inte med på något annat!
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Klart det blir en toppenkväll ;)

2010-03-20 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0