Det känns tomt!

Det känns så tomt! Här står jag. Ensam och letar lägenhet. Jag måste lämna ett tre år långt förhållande bakom mig och gå vidare. Detta är jättetufft och jobbigt även fast jag vet hur det ligger till. Även fast jag känner att Mathias inte är Mathias. Han har varit mitt allt, han har varit mitt liv. Jag går från att vara tillsammans med den jag älskar till att vara ensam.

Jag har min familj och mina vänner och det är jag glad för. Hur nära jag än har dem så känner jag mig ensammast i världen. Det är så tomt och jobbigt.

Glömma och gå vidare heter det va?

Jag behövde skriva av mig.

</3
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad det än gäller så finns jag här<3

2010-03-31 @ 14:59:24
URL: http://tildaerixon.blogg.se/
Postat av: kim

Förstår att det känns skit jobbigt, även om förnuftet säger att det är BRA och man vet att allt kommer ordna sig så tar oftast känslorna över ändå. Jag känner såväl igen den där känslan av ensamhet, oavsett hur mycket människor man har runt omkring sig. Det absolut värsta jag vet, det är känslan av tomhet och meningslöshet, det känns ihåligt i hela kroppen och man undrar om man nånsin kommer se en mening med allt som händer. Detta alltså även om man inte sörjer så mycket så tycker jag det är de värsta som finns med att avsluta ett förhållande.



Hoppas allt börjar bli lite bättre för dig johanna, för ALLT kommer bli bra så småningom, oavsett om de inte känns så, och jag vet att du hört de många gånger men tillslut så får även dom orden betydelse.

Glöm bara aldrig att låta dig själv vara ledsen och känna dig uppgiven, man kan inte alltid vara stark.



Jag känner inte dig så bra och så, men kände att jag ville skriva lite ändå, är det nånting man aldrig kan få för mycket av så är det omtanke.

Ha de fint, försök göra bra saker nu, saker som är bra för DIG, det förtjänar du :)

Kram!

2010-04-01 @ 14:08:42
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0