Tisdag. - 22 juni 2010!

Halloj!

Då var det tisdag. Just nu sitter jag och väntar på att Kicki skall ringa så jag kan börja bege mig bort mot Hedbergska där hon skall hämta upp mig. Eller egentligen bör jag leta fram ett par strumpor och skor. Plocka fram det som ska med men jag fastnade här.

Jag har nästan allt i ordning nu här hemma. Dock är det lite kvar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Hmm....

Strax kommer Mathilda hit en sväng också. Hon svek mig i natt för Mörsky. Så klart förstår jag henne. Jag hade också velat vart med min pojkvän om jag haft någon. Det är liksom förståeligt.


Haha, så här kan det se ut då Kicki och jag är ute i Birsta. Myskläder, telefonen och fika. Ni kommer ite förstå allt jag skriver om mig och Kicki. Det är mycket intern-skämt som bara vi hänger med på. Säger jag Pommes Pinnes Kicki, förstår inte ni. Men det gör vi. Gaha!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0