Måndag. - 28 juni 2010!

Tillbaka i Sundsvall. Midsommar var toppen. Helt perfekt om man får säga så. Vi sex syskon samlade. Det känns lite fel att säga vi sex då vi faktiskt är sju syskon men storebror har inte vart med så mycket. Det har alltid varit vi sex. Hur dumt det än låter. Jag har inte tänkt på det förrän nu.

Det var meningen att jag skulle skriva ett glatt inlägg. Berätta om midsommar och sådär. Men det går inte. Inte just nu.

Jag känner mig nere och ledsen. Men av vilken anledning? Ja, det är frågan. Jag skriver kanske ikväll och lägger upp lite bilder från midsommar. Jag vill bara slänga mig i sängen och gråta.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet. Hejs!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0