Jag vet inte vad jag vill!

Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag inte vill. Detta är riktigt jobbigt. Jag vill heller inte sitta och fundera ut detta. Jag vill att någon skall berätta för mig hur jag vill ha det. Någon som vet exakt. Samtidigt vill jag inte att någon berättar hur och vad jag ska göra. Jag vill och måste lösa detta själv. Jag blir snurrig och hänger inte med själv ens.

Jag vill inte vara nere och fräsa av. Jag vill vara glad trevlig. Jag vill inte vara en börda. Det känner jag mig som just nu. En börda som ni vill bli av med men att ni inte vågar säga till. Jag kommer inte sluta bry mig.

Jag känner att jag behöver träffa någon som får mig att må bra. Någon som får mig glad oavsett hur nere jag är, oavsett hur nere jag är.
Det är inte lätt kan jag lova. Jag letar fel på alla. Varför gör jag det? Jag vet att man inte kan vara perfekt. Ändå är det det jag söker efter. En felfri någon.
The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Iréne

Jag tror på dig Johanna och vet att du är en klok

tjej. När man är stora syster så blir det en massa

krav på sig själv men glöm inte att du är en

kanontjej och försök att tänka lite på dig själv.

Kram..............

2010-06-12 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0