Dagen och kvällen!

Sitter hemma nermyst i soffan nu. Musiken ljuder genom datorn och jag är allmänt nöjd.

Idag har jag varit ut i Birsta med KickiLina. Fick hem lite smått och gott. Bland annat ett par mysbyxor som var välbehövligt då det inte är okej att gå runt med mysbyxor med hål på skinkorna - tydligen. Riktigt najs är dem och jag skall jobba på att inte förstöra dem det första jag gör.

Lunchade gjorde vi också. Gott som attan var det.
Efter Birsta for jag ut till Matfors med fröken. Där blev det glass och en promenad ner till fotbollsplanen där Matfors herrar hade match.
Efter matchen, som slutade Matfors 2 - 2 Ånge, begav vi oss upp till Ängom igen. Myste på innan fröken och Petter skjutsade hem mig.

Någon bild blir det imorgon. Btw så var linjedomaren en tönt. Han springer fram och tillbaka hela tiden, ändå stannar han upp och fixar frisyren. Han var korthårig så jag förstår inte poängen.

Efter att jag kom hem knäppte jag igång Awake som seriöst var tokbra. Alltså, jag säger bara Älska! Dock tycker jag inte om att Jessica Alba är boven. Hon ska ju vara den sockersöta hon. Om ni inte sett den, se den!

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Olavmarita

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-03-29 @ 11:27:01
URL: http://olavmarita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0