-

Min blogg blir mycket tråkigare för er att läsa då jag nästan bara skriver då jag har massa tankar och då det hänt något. Dock är det då det känns bra att skriva. Jag behöver skriva av mig. Det spelar ingen roll om hela världen läser. Jag tänker inte lova att det alltid kommer vara så här. Jag tänker inte lova att jag ska bättra mig och skriva mer allmänt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min mamma vill att jag och hon far iväg på kryssning. Bara hon och jag. Jag vet inte om jag vill. Eller jo, jag vet att jag vill men jag vill inte riskera det vi byggt upp nu. Vi har en jättebra kontakt nu. Vi står varandra mycket nära. Jag vill inte förstöra detta. Eller, jag vill inte att mamma förstör detta.

Det kan bli jätteroligt samtidigt som det kan bli världens flopp. Jag vill ge henne en chans men vet inte om jag vågar ge henne en. Jag är rädd för att något ska hända och vi tappar denna kontakten vi nu jobbat så otroligt hårt för.

Nej, nu ska jag sluta skriva här för nu kommer roligt folk förbi. Hejs!
The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0