Vad en promenad gör mycket!

Jag har en sväng som jag tar då jag väl lyckas tvinga mig själv ut på en promenad. Musik i öronen sedan är det bara till att gå. Tankarna swoshar förbi och allt känns mycket bättre då jag kommer hem.

Jag vet att jag måste röra på mig. Jag får världens ångest över att jag inte gör det och sitter typ hemma och surar över det. Jag måste bättra mig, detta funkar inte.

Nu skall jag strax ta och packa ihop väskan då det blir Matfors direkt efter jobbet. Laga ordning någon lunch/middag skall jag göra också. Mums!


Så här snygg blir man då man speglar sig i Kickis bil (lilla spegeln på solskyddet), Gaha!

The End,
Johanna

Kommentarer
Postat av: c

helt klart världens bästa spegel! :P

2010-07-27 @ 19:16:17
URL: http://cspjjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0