Söndag. - 25 juli 2010!

En ganska slö söndag. Klev upp 9,45. Tvättade undan en massa sängkläder. Är expert på att skjuta upp att tvätta sängkläder. Det är så tråkigt och det tar sådan plats i lägenheten. Nu är det gjort i alla fall.

14,15 tog jag bussen ut till Mathilda i Korsta. Mörsky flyttade nämligen dit då jag var i Åsele. Fin lägenhet. Tog 18 bussen tillbaka till stan.
Handlade en sväng på Hemköp dit Pernilla kom och mötte upp mig. Vi gick bort på kebabcity och käkade. Mums!
Vi gick hem till mig en sväng innan hon gick för att möta upp Marcus.
Själv har jag städat typ hela kvällen. Nu är det skinande rent här.

Mörkt börjar det bli ute också. Eller, det är kolsvart. Jag har inte satt upp någon taklampa ännu. Dels trivs jag i mörkret sedan har jag inte lyckats få till det heller. Mysigt med smålampor lite här och där. Anser jag.

Nu tänker jag sitta här en liten stund innan jag kryper till kojs. Jag har alldeles för mycket tankar som snurrar för mitt eget bästa så det är lika bra att lägga mig innan hjäraktivitet går i turbofart.


Gammelbild på mig och Pernilla (och Maddes hand mitt i).

The End,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0